Nastavenie zariadenia Yeastar Neogate TA200
Zapojte VoIP bránu k elektrickej sieti a koncové zariadenie (telefóny, fax) do zdierky PHONE1. Ak máte dva VoIP účty na jednom zariadení, druhý telefón pripojte do zdierky PHONE2.
Prístup k WEB rozhraniu (získanie IP)
1. Pripojte bránu do existujúcej LAN siete s DHCP serverom.
2. Zariadenie získa IP adresu – vyzistí ju z DHPCP serveru.
3. Na IP adresu sa pripojte cez webový prehliadač
4. Prihlasovacie meno heslo: admin / password
Ak nie je možné získať IP z DHCP serveru, tak sa dá IP adresa vyzistiť cez hlasového sprievodcu za pomoci analógového telefónu. Vytočte *️⃣*️⃣*️⃣ a zadaj 1️ pre získanie IP
Nastavenie VOIP účtu
5. Účet nastavíte v: Gateway = Port Settings = FXS Port
Caller ID Name: ľubovoľné meno účastníka
Caller ID Number: telefónne čislo bez lomítka s predvoľbou (napr. 0431234567)
User Name: VoIP užívateľské meno
Authenticate Name: VoIP užívateľské meno
Password: hesloVšetky políčka vyplňte podľa konfiguračného protokolu. Alebo pripojte telefón k pobočkovej ústredni, v tom prípade vám poskytne údaje správca pobočkovej ústredne.
6. V záložke vypnut Advanced zaškrtnite políčko Call Waiting.
Nastavenie časovej zóny
7. System = System Preferences = Date and Time
8. Vyberte zónu Europe - Bratislava
9. Zmeňte NTP server na ntp.dsidata.sk
10. Web admin heslo nastavíte System = System Preferences = Password Settings
Status portov FXS