Flexi

Ako uvoľniť miesto v e-mailovej schránke Čo robiť v prípade, ak je e-mailová schránka plná?

Pravdepodobne ste obdržali informáciu, v ktorej bolo uvedené, že vaša e-mailová schránka je zaplnená a je potrebé vykonať ďalšie kroky, aby ste svoju e-mailovú schránku mohli znova plnohodnotne využívať.

miesto v schránke treba uvoľniť pre ďalšie nové správy

Stáva sa to bežne a ak už táto situácia nastane, netreba robiť žiadnu paniku. Vymažte staré a nepotrebné správy zo servera a problém bude vyriešený.

Prevádzkujeme mailový systém IceWarp s množstvom dômyselných vylepšení.

Prejsť na Webmail

Ako funguje e-mailová schránka?

Prijíma a ukladá doručenú poštu

E-mailová schránka má určitú kapacitu a keď sa jej obsah naplní, nie je možné prijímať nové správy.

  • každá e-mailová schránka má svoju kapacitu

  • je potrebné udržiavať v nej voľné miesto

  • po zaplnení schránky nemôže prichádzať nová pošta

Ani poštová schránka nemôže prijímať poštu donekonečna. Je potrebné udržiavať voľné miesto pre nové správy. V opačnom prípade ani nebudete vedieť, že ste nejakú správu obdržali.

Po zaplnení prestáva plniť svoju funkciu

Ak už máte e-mailovú schránku plnú, je ptrebné uvoľniť miesto pre nové správy. Do plnej schránky už žiadnu poštu neobdržíte!

  • vymažte SPAM

  • vymažte veľké videá a obrázky

  • dôležité správy archivujte v inom priečinku

Najviac priestoru v schránke správ zaberajú veľké videá a obrázky. Kapacitu svojej poštovej schránky uvoľníte aj vymazaním reklám a nepotrebných správ.

Ako postupovať pri uvoľňovaní miesta v e-mailovej schránke.

 
  1. Vyhľadajte a vymažte všetky reklamné správy. 
  2. Odstráňte nepotrebné videá a obrázky.
  3. Zvážte uchovávanie správ s veľkou prílohou na serveri. V prípade potreby si veľké prílohy uložte do PC.
  4. Odstráňte staré správy, ku ktorým sa už neplánujete vrátiť.
  5. Ak niektoré zo správ potrebujete uchovať na neskôr, presuňte ich do iného priečinka, kde ich v budúcnosti ľahšie vyhľadáte. Správy, ktoré presuniete iba do iného priečina na serveri, neuvoľnia miesto pre iné správy!
  6. Ak používate poštový klient s protokolom IMAP, pošta v počítači je iba kópia správ zo servera a každá zmena v poštovom klientovi sa zobrazi aj v schránke na serveri. Ak poštu odstránite v počítači, nie je potrebné sa prihlasovať do schránky na serveri (Webmail) pre ich odstránenie.
  7. Ak používate poštový klient s protokolom POP3, správy zo servera tento klient sťahuje priamo do vášho PC.  Svoje správy môžete ponechať po stiahnutí do PC aj na serveri, je však potrebné v poštovom klientovi zapnúť funkciu: "Ponechanie sprav na serveri". V tomto prípade odporúčame nastaviť limit ponechávania správ na serveri taký, aby nedošlo k jeho pravidelnému opätovnému zapĺňaniu.
  8. Kapacitu svojej e-mailovej schránky môžete aj navýšiť jednoducho v zákazníckej zóne, táto služba je však spoplatnená sumou podľa aktuálne platného cenníka.

Máte problémy s uvoľnením miesta v e-mailovej schránke?

Napíšte nám prostredníctvom tohto formuála a my sa pokúsime váš problém čo najrýchlejšie vyriešiť.
Viac informácii o ochrane vašich osobných údajov nájdete na web stránke / web sídle https://www.flexi.sk/osobneudaje