- Priradenie novej zmluvy k existujúcemu účtu
- Zistenie MAC adresy sieťovej karty Windows 11
- Statická konfigurácia IPv4 Windows 11
- Web editor postup
- Zákaznícka zóna - Zriadenie prístupu pre ďalších užívateľov
- Tipy na jednoduchšie ovládanie Flexi TV
- Zákaznícka zóna - Zriadenie prístupu
- Aktivácia Základnej Flexi TV
- Aktivácia bezplatnej Flexi TV
Postup Priradenie novej zmluvy k existujúcemu účtu.
-
Pri zavádzaní novej služby ste dostali Konfiguračný protokol, pripravte si ho, budete potrebovať PIN ktorý obsahuje.
-
Do internetového prehliadača zadajte URL adresu www.flexi.sk/registracia
-
Prepíšte PIN z konfiguračného protokolu a text z obrázku do príslušných polí.
- V ďalšom kroku registračného procesu je doležité, aby ste NEVYPĹŇALI nové prihlasovacie údaje.
-
Ak už máte existujúci účet, použite ho a kliknite na: Máte už existujúci účet Systému flexi? Použite ho.
-
Prihláste sa do Flexi účtu zadaním svojich existujúcich prihlasovacích údajov, alebo použite prihlásenie cez Facebook/Google ak ho máte u nas aktivované.
-
Informáciu o spárovaní zmluvy s Vašim flexi účtom potvrďte kliknutím na: Rozumiem, pokračovať.
-
Zmluva bola úspešne spárovaná s vašim účtom.
-
Pokračujte prihlásením do zákaznickej zóny. V prípade rezidenčných (bytových) zákazníkov do Flexi účtu, v prípade business (firemných) zákazníkov do DSIDATA účtu.
-
Po prihlásení sa Vám zobrazia zmluvy, ktoré sú spárované s Vašim flexi účtom. Kliknutím sa prepnite do zmluvy v kontexte ktorej chcete ďalej pracovať.
-
Pre prepnutie do inej zmluvu ktorú máte pod správou, kliknite na ikonu Vášho piktogramu a zvoľte voľbu Zmeniť.