Bezplatný servis našich služieb Flexi NET je jednoducho skvelý!
Rozhodli sme sa nezaťažovať vás faktúrami za servis, preto prinášame službu Bezplatný servis a to na všetkých nami poskytovaných technológiách.
Predstavujeme vám službu Bezplatný servis!
Služba je určená novým klientom, ktorí podpíšu zmluvu na 24 mesiacov. Zároveň je služba určená aj pre existujúcich klientov, ktorí prejdu z aktuálneho programu na nový program.
Je bezplatný servis naozaj zadarmo?
-
Áno, aj ethernetový kábel vám opravíme zadarmo.
-
Áno, aj router vám zadarmo nastavíme.
-
Áno, aj k vám zadarmo prídeme
Ako môžete nahlásiť poruchu?
- Zavolajte na linku technickej podpory 0800 888 019 a následne postupujte podľa hlasového sprievodcu.
- Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@flexi.sk.
- Napíšte nám vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk.
V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 20:00 h.
My prídeme a poruchu odstránime.
Zistite, aké služby sú dostupné u Vás doma!
Gratulujeme
Na Vami zvolenej adrese Vám ponúkame následovné služby
Flexi Balík
internet a televízia vo výhodnom balíku
Vyberte si z obľúbených kombinácií balíkov
Flexi TV
Viac ako 200 TV programov
Najväčší TV archív na Slovensku ku každej FlexiTV
Férové používanie služby bezplatný servis:
- Za poskytnutie bezplatného servisu je považovaný akýkoľvek odborný servisný úkon, pri ktorom je nevyhnutná prítomnosť nášho technika maximálne do 1/2 hodiny výkonu práce. Prioritne za účelom riešenia nefunkčnosti nami poskytovanej telekomunikačnej služby, alebo odstránenie problémov pri využívaní našich telekomunikačných služieb.
- Za odborný servísný úkon považujeme taký úkon, pri ktorom sa predpokladá, že ho nezvlád priemerný užívateľ našich služieb.
- Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na prácu a dopravu technika, ktorý odstraňuje poruchu u zákazníka na adrese pripojenia.
- Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na nami podporované zariadenia potrebné na prevádzku internetu, televízie, alebo telefónie, ich pripojenia (s ohľadom na štandardné technické riešenie) a vhodnej konfigurácie.
- Služba sa nevzťahuje na inštalačný materiál a dodávané zariadenia, keďže tie sú zväčša dodávané do nájmu.
- V prípade opakovaného servisu odstránenia poruchy spôsobenej užívateľom úmyselne, alebo spôsobenému napriek predchádzajúcemu upozorneniu, si poskytovateľ vyhradzuje právo na spoplatnenie takéhoto servisného zásahu podľa aktuálneho cenníka doplnkových a servisných služieb.
Viac podrobnoostí o tejto službe nájdete v cenníku služieb Flexi NET v časti Bezplatný servis (3.7).